۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

انجام 339 مورد بازرسی از شناورها در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 94 در بندر چابهار 339 مورد بازرسی از شناورهای کنوانسیونی و غیر کنوانسیونی انجام شده که از این میزان 57 مورد بازرسی از کشتی های ایرانی و خارجی کنوانسیونی و 282 مورد از شناورهای خارجی غیرکنوانسیونی بوده است.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۰۶۳۰
انجام 339 مورد بازرسی از شناورها در بندر چابهار
به گزارش مانا، سیاوش رضوانی با تشریح اقدامات صورت گرفته بخش دریایی چابهار افزود: رویکرد بنادر و دریانوردی چابهار در حوزه دریایی براساس جایگاه حاکمیتی در حوزه ایمنی، حفظ محیط زیست دریایی و استانداردهای بین المللی است.
وی بیان کرد: ارتقاء سطح کیفی و آگاهی از استانداردهای زیست محیطی دریانوردان استان، ارتقاء ایمنی آبراه، ایمنی شناورها و کارگاههای کشتی سازی و دسترسی آسان به خدمات ایمنی استانداردها و استفاده از پتانسیل های موجود در منطقه مانند ارگانها و موسسات دانشگاهی از مهمترین رویکرد و سیاست های حوزه دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در سال 95 است.
رضوانی با اشاره به عملکرد ورودی کشتیها گفت: با وجود تحریم ها در بنادر کشور بندر سال چابهار در 94 از رشد نسبی ترافیک برخوردار بودیم.
سیاوش رضوانی تصریح کرد: آمار ثبت شده شناورها در بندر چابهار سه هزار و 884 فروند است که از میزان ثبت شده 423 مورد باری و سه هزار 461 فروند شناور صیادی است.
رضوانی در مورد صدور و تمدید گواهینامه های دریانوردی اظهار داست: بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در زمینه صدور و تمدید گواهینامه دریانوردی دو هزار و 427 مورد در بخش تجاری و صیادی صادر کرده است.
وی افزود: بندر چابهار در بخش سلامت دریانوردان در سال 94 دو هزار و 162 فقره گواهی سلامت پزشکی صادره کرده است .
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: محدوده تحت پوشش مساحت منطقه استان سیستان و بلوچستان 130مایل دریایی است.
برچسب ها: بازرسی کشتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار