۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

ساحل بندر کنارک پاکسازی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، محیط زیست کنارک با همکاری جمعی از مسئولین و دانش آموزان اقدام به پاکسازی سواحل کردند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۰۱۱۵
ساحل بندر کنارک پاکسازی شد
به گزارش مانا، سعید محمودی مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان در این باره افزود: برنامه پاکسازی سواحل دریای عمان در منطقه کنارک به مناسبت های مختلف با همکاری گسترده مردم و مسئولین منطقه انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: این برنامه به منظور پاکسازی محیط زیست، ارتقاء فرهنگ زیست محیطی در بین مردم خصوصا دانش آموزان و تنویر افکار عمومی همزمان با برنامه های بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان برگزار شد.
محمودی خاطرنشان کرد: نصب پلاکارد و توزیع اقلام آموزشی زیست محیطی بین دانش آموزان از دیگر برنامه های انجام شده در این روز بود.
محمودی همچنین در خصوص گرامیداشت روز تالاب ها و اهمیت تالاب هامون گفت: احیا تالاب، احیای سیستان و رونق زندگی در این منطقه است به طوری که با خشکسالی تالاب هامون گستره ای از انواع مسائل اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن مانند طوفانهای گردو غبار، مهاجرت و ... را پیش رو داریم که کاملا وابسته به تالاب بین المللی هامون است.
وی افزود: لایروبی، معرفی تالاب بین المللی هامون بعنوان ذخیره گاه زیست کره، تهیه و تدوین سند جامعه مدیریت زیست بومی یکپارچه تالاب از برنامه های احیا این تالاب بین المللی است.
برچسب ها: کنارک
ارسال نظرات
آخرین اخبار