۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

پیش بینی ورود2میلیون گردشگر به خرمشهردر نوروز

شهردار خرمشهر پیش بینی کرد بیش از دو میلیون و 200هزار نفر در ایام نوروزی سال 95 از جاذبه های طبیعی و گردشگری دیدن کنند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۰۰۰۹
پیش بینی ورود2میلیون گردشگر به خرمشهردر نوروز
به گزارش خبرنگار مانا محمدعلی دوایی فر در دومین نشست ستاد نوروزی خرمشهر افزود: با توجه به اینکه در ایام نوروزی تعداد زیادی از هموطنان سراسر کشور از جاذبه های طبیعی و بندری خرمشهر بازدید می کنند از هم اکنون برخی زیرساخت های گردشگری در نقاط ساحلی خرمشهر بازسازی در حال آماده سازی است.
وی گفت: چنانچه فضاهای گردشگری خرمشهر با هماهنگی بین بخشی آماده تر شود میزان ماندگاری گردشگران نیز افزایش می یابد که این خود سبب رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه خواهد شد.
شهرداری خرمشهرنبود هتل مناسب در این شهر را یکی از مشکلات و چالش های فراروی صنعت گردشگری خرمشهر بیان کرد و گفت: با توجه به نبود هتل مناسب در این شهر بندری ، شهرداری خرمشهر برای راه اندازی کشتی هتل در ساحل کارون با همکاری بخش خصوصی برنامه ریزی کرده است.
دوایی فرابراز امیدواری کرد با توجه به اشتیاق بخش خصوصی و همراهی منطقه آزاد اروند ، کشتی هتل تا پیش از نوروز امسال راه اندازی شود.
وی گفت: در حال آماده سازی کمپ های نوروزی مناسب برای مسافرانی هستیم که به صورت مستقل به خرمشهر سفر می کنند.
شهردار خرمشهر همچنین از زیباسازی و چراغانی دو سوی ساحل کارون خبر در ایام نوروزی و بازسازی اسکله های قایقرانی خبر داد.
مناطق ساحلی، یادمان های دفاع مقدس، بندرگاه، پل قدیمی بر روی رودخانه کارون ، تردد کشتی ها در اروندرود ، جزر و مد کارون ،موزه دفاع مقدس ، بقایای بجای مانده از دوران دفاع مقدس و بازار ته لنجی از جاذبه های خرمشهر است.
برچسب ها: خرمشهر گردشگر
ارسال نظرات
آخرین اخبار