۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

هیئت عمانی هفته آینده به چابهار می آیند

هیئت عمانی به منظور راه اندازی خط کشتیرانی مسافربری بندر چابهارـ عمان و بازدید از اسکله این بندر هفته آینده به ایران سفر می کنند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۵۹۹۷۸
هیئت عمانی هفته آینده به چابهار می آیندمدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگارمانا؛ در این باره گفت: هیئت عمانی برای بررسی نوع و تیپ شناور مسافربری که متناسب با اسکله چابهار باشد، به ایران سفر می کنند.
سیاوش رضوانی درباره آماده بودن سالن مسافربری که برای این امر در نظر گرفته شده است افزود : اقدامات لازم برای ساخت سالن مسافری صورت گرفته است اما برای اتمام مراحل ساخت نیاز به زمان است.
وی خاطر نشان کرد : این سالن نیاز به امکانات رفاهی و تجهیزات مسافری دارد که این تجهیزات از کشورهای دیگر خریداری شده است اما تا به امروز به دست ما نرسیده است. بنابراین با دریافت این سفارشات و تکمیل تجهیزات سخت افزاری و رفاهی این سالن تا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.
رضوانی با اشاره به امکان سفرهای دریانوردی از شهریور تا پایین فروردین ماه تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل های موسمی به علت مواج بودن دریا زمان مناسبی برای سفرها دریایی نیست تنها از شهریور تا اواخر فروردین ماه امکان سفر با کشتی به عمان انجام می شود.
مهمترین هدف اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از راه اندازی خط کشتیرانی مسافربری چابهار-عمان، ایجاد امکان جدید برای رونق گردشگری در این استان است.
امید است در اوایل سال 95 شاهد راه اندازی این خط مسافری باشیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار