۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

بندر چابهار؛ میزبان مسابقات آسیایی کبدی ساحلی بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از میزبانی بندر چابهار از مسابقات آسیایی کبدی ساحلی بانوان خبر داد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۹۹۰۷
بندر چابهار؛ میزبان مسابقات آسیایی کبدی ساحلی بانوان حسین ثوری در گفتگو با مانا گفت: با سفر رئیس فدراسیون کبدی به  سیستان و بلوچستان داشت و بررسی امکانات این استان مقرر شد چابهار میزبان مسابقات آسیایی کبدی ساحلی بانوان باشد..
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه بیان کرد: با توجه به استقبال اکثر جوانان از ورزش های آبی و ساحلی، سرمایه گذاری ویژه ای برای توسعه این ورزش ها می بایست انجام شود.
ثوری گفت: خوشبختانه زیر ساخت های توسعه ورزش های آبی و ساحلی در چابهار تا حدود زیادی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: در رشته های ورزشی رشته های بسیاری وجود دارد که آبی هستند. شنا و قایقرانی از اصلی ترین آنها محسوب می شوند اما بسیاری از زیرمجموعه های این دو رشته از عرصه ورزشی و مسابقه ای خارج شده و وارد وادی تفریحی شده اند که مردم معمولی در آنها فعالیت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: توسعه رشته های ورزشی آبی و ساحلی برای رشد گردشگری و در نتیجه توسعه بندر چابهار و سواحل مکران بسیار کارساز خواهد بود.
وی تصریح کرد: وجود پلاژهای مناسب تفریحی ویژه شنا، قایقرانی و قایق سواری در بندر چابهار با حضور امدادگر و ناجیان غریق ویژه خانواده ها و جوانان موقعیت مناسبی را برای رشد و توسعه ورزش های آبی و ساحلی این منطقه فراهم کرده است.
برچسب ها: ورزش های آبی
ارسال نظرات
آخرین اخبار