۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
در بندر امیرآباد انجام شد:

امضاء قرارداد ساخت سیلو به ارزش 75 میلیارد ریال

قرارداد ساخت سیلوی غلات با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۹۷۸۷
امضاء قرارداد ساخت سیلو به ارزش 75 میلیارد ریال
به گزارش مانا مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: قرارداد ساخت سیلوی غلات با ظرفیت 28هزارو 800 تن با مبلغ سرمایه گذاری 75 میلیارد ریال با شرکت سرمایه گذار توسعه تجارت ستاره پارسیان منعقد شد.
مهندس علی خدمتگزار با بیان اینکه بندر امیرآباد تنها بندر پایلوت غلات در شمال کشور است گفت: قرارداد احداث این سیلو به صورت B.O.T وبه مدت 15 سال می باشد .
وی همچنین با اشاره به اینکه ساخت این سیلو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع خاطر نشان کرد ؛ مدت زمان تعیین شده برای اتمام ساخت این سیلو ، یکسال است.
مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به اینکه میزان واردات غلات در 10 ماه نخست سال جاری از رشد 24 درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل برخوردار بوده است تاکید کرد با احداث این سیلو مبادلات انواع غلات در بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر متصل به شبکه سراسری راه آهن رشد چشمگیری خواهد داشت.
وی در ادامه گفت : با بهره برداری از این سیلو ها ظرفیت نگهداری حجمی غلات در بندر امیرآباد به بیش از 400 هزار تن افزایش می یابد .
لازم به ذکر است بندر امیرآباد با قرار گرفتن در مسیر بین المللی کریدرو شمال – جنوب ، دارای اراضی وسیع پشتیبانی قابل افزایش تا 2120 هکتار ، از استراتژیک ترین بنادر شمال کشور است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار