۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

تیم امداد بندر خارگ ملوانان حادثه دیده را نجات داد

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: تیم جستجو و نجات دریایی اداره بندر خارگ پنج ملوان لنجی که طعمه حریق شده بودند را نجات داد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۹۲۹۲
تیم امداد بندر خارگ ملوانان حادثه دیده را نجات داد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر بهمن نکیسا با بیان اینکه تیم جستجو نجات دریایی خارگ دارای امکانات پیشرفته امدادرسانی است گفت: در تماس رادیویی که امروز از طرف شناورهای عبوری در منطقه با مرکز فرعی تجسس و نجات دریایی خارگ مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی برای یک فروند شناور وصول شد، عملیات امداد و نجات انجام شد.
وی با بیان اینکه شناور ناجی 9 به محل وقوع حادثه اعزام شد تصریح کرد: در پی این تماس ضمن هماهنگی با مرکز اصلی تجسس و نجات دریایی بوشهر، شناور ناجی 9 در بندرخارگ به محل سانحه اعزام شد.
رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ اضافه کرد: پس از انجام عملیات تجسس و نجات که با هماهنگی و همکاری دیگر یگان‌های دریایی مستقر در منطقه از جمله یگان‌های شناوری نیروی دریایی سپاه پاسداران و همچنین عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره صورت گرفت، خوشبختانه پنج نفر از خدمه شناور نجات یافتند.
نکیسا با بیان اینکه این شناور چوبی دارای 6 ملوان و خدمه بود افزود: شناور یاد شده از نوع موتورلنج باری بود که از مبداء هندیجان در استان خوزستان به سمت دبی در حرکت بود که متاسفانه به‌دلیل شدت و سرعت آتش سوزی موتور لنج مورد نظر با توجه به ساختار چوبی بودن آن به کلی طعمه حریق و یکی از خدمه این شناور ناپدید شد.
وی بیان کرد: موتورلنج یاد شده دارای شش خدمه بود که تا این لحظه برای یافتن یک نفر دیگر از خدمه مفقودی نتیجه ای نداشته است.

برچسب ها: نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار