۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
باتلاش امدادگران

شناور تجاری در بندر گناوه از غرق شدن نجات یافت

رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان گناوه گفت: یک فروند شناور تجاری با 150 تن محموله دراسکله بندر گناوه دچار حادثه شد که با عملیات امداد رسانی از خطر غرق شدن نجات یافت.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۹۰۷۶
شناور تجاری در بندر گناوه از غرق شدن نجات یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر نورالله اسعدی با بیان اینکه واحد جستجو و نجات اداره بندر گناوه در شبانه روز آماده خدمات رسانی است اظهار داشت: دریانوردان درصورت روبرو شدن با حادثه می توانند از طریق سامانه تلفنی 1550 با واحد جست و جو و نجات اداره بندر گناوه ارتباط برقرار کنند.
وی با اشاره به امدادرسانی به شناور تجاری در بندر گناوه گفت: این شناور با 150 تن محموله تجاری که دراسکله بندر گناوه دچار حادثه شده بود و درمعرض خطر غرق قرارداشت با عملیات امداد رسانی نجات یافت.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان گناوه با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقع شناور یاد شده از غررق شدن نجا ت یافت گفت: این شناور به دلیل بارگیری ناصحیح و آگاهی نداشتن کارکنان آن از زمان جزر دریا در حال غرق شدن بود که با اطلاع رسانی بموقع شناور تجسس و نجات قیام هفت و نیروهای آتش نشانی این بندر در محل حاضر و پس از 48 ساعت تلاش شبانه روزی، این شناور را به تعادل اولیه برگرداندند.
وی بیان کرد: نیروهای امدادی اداره بنادر و دریانوردی گناوه همراه با 30 کارگر با استفاد از سه جرثقیل در ابتدا با تخلیه بار این لنج، کار سبک سازی آن را انجام و پس از آن با استفاده از چند موتور، آب موجود در آن را تخلیه کردند.
اسعدی یادآور شد: قراردادن بالن زیر شناور برای بالا آمدن لنج از سطح دریا و بهره گیری از مد دریا از جمله اقداماتی بود که برای نجات این لنج صورت گرفت.

برچسب ها: نجات غرق شدن گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار