۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

بازدید فرمانده ناجا از خرمشهر

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور از خرمشهر و مرز دریایی این منطقه بازدید کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۸۵۴۵
بازدید فرمانده ناجا از خرمشهر
به گزارش خبرنگار مانا فرمانده ناجا و هیئت همراه از طریق بالگرد مسیر تردد زائران اربعین حسینی از مرز زمینی شلمچه ومرز دریایی خرمشهر را مورد بازدید قرار دادند.
در این بازدید که سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان نیز حضور داشت مسائل و مشکلات تردد زایران اربعین حسینی در خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.
سردار اشتری در این بازدید گفت: همه زائرانی که از طریق مرز دریایی خرمشهر و مرز زمینی شلمچه عازم عتبات عالیات هستند حتما باید گذرنامه و ویزای معتبر داشته باشند.
فرمانده ناجا همچنین با فرماندار خرمشهر نیز درباره اعزام زائران اربعین حسینی که از طریق دریایی و زمینی عازم عراق هستند بحث و گفتگو کرد.
بنا به این گزارش در پی افزایش تردد زائران اربعین حسینی ، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان از خرمشهر که کانون اصلی عبور زائران به عتبات عالیات است بازدید کرد و آخرین وضعیت کاروان های زائران اربعین حسینی را در نشستی با مسوولان خرمشهر مورد بررسی قرار داد.
در پی افزایش تردد زائران اربعین حسینی در خرمشهر ، مرز تجاری شلمچه در محدوده منطقه آزاد اروند نیز به منظور تسهیل در تردد کاروان های زائران اربعین حسینی نیز تعطیل و بازگشایی آن به پس از اربعین موکول شد.


تمام///
برچسب ها: خرمشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار