۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

فعالیت 240 شناور تفریحی در مسیر قشم- هنگام/تعداد گردشگران جزیره هنگام به روزانه 800 نفر رسید

هم اکنون 240 فروند شناور تفریحی جابه جایی گردشگران به جزیره هنگام را عهده دار هستند که از این تعداد 190 شناور تفریحی از اسکله کندالو قشم و 70 فروند شناور تفریحی نیز از اسکله شیب دراز، گردشگران را به جزیره هنگام منتقل می کنند.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۸۴۹۱
فعالیت 240 شناور تفریحی در مسیر قشم- هنگام/تعداد گردشگران جزیره هنگام به روزانه 800 نفر رسیدمدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: تعداد گردشگران ورودی به جزیره هنگام هم اکنون به روزانه 800 نفر مسافر رسیده است.
افشین عباس نژاد هنگامی با ابراز خرسندی از افزایش تعداد گردشگران به این جزیره در هفته های اخیر گفت: با نزدیک شدن به نیمه های آذر ماه میزان ورود گردشگران به جزیره هنگام به اوج خود خواهد رسید و پیش بینی می شود این امر تا تعطیلات نوروز ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: اکثر گردشگران ورودی به جزیره هنگام در روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه به جزیره هنگام وارد می شوند.
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام با بیان اینکه تماشای حرکت دسته جمعی دلفین ها در اطراف آبهای جزیره یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری هنگام محسوب می شود،اذعان داشت: هم اکنون دسته های دلفین ها به وفور در اطراف جزیره دیده می شود.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 240 فروند شناور تفریحی عملیات جابه جایی گردشگران به جزیره هنگام را عهده دار هستند، خاطرنشان ساخت: از این تعداد 190 فروند شناور تفریحی از اسکله کندالو قشم و 70 فروند شناور تفریحی نیز از اسکله شیب دراز، گردشگران را به جزیره هنگام منتقل می کنند.
وی یادآور شد: میزان گردشگران ورودی به جزیره هنگام در پاییز امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با اندکی کاهش همراه بوده است.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی در ادامه گفته های خود دلیل این امر را افزایش هزینه های لندینگ کرافت ها از اسکله های پهل و لافت دانست و گفت: با افزایش هزینه های حمل خودرو، تمایل گردشگران به سفر کاهش یافته است.
عباس نژاد هنگامی عنوان کرد: بازارچه فروش صنایع دستی و غذاهای محلی در جزیره هنگام بسیار پررونق است و گردشگران زیادی از این خدمات بهره مند می شوند.
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام اظهار داشت: همچنین ارائه خدمات نقش حنا به عنوان فرهنگ بومی ساکنان خلیج فارس از دیگر مواردی است که توسط بانوان جزیره هنگام صورت می گیرد که این امر با استقبال گردشگران همراه است.
وی با اشاره به اینکه این غرفه ها توسط بومیان جزیره به ویژه بانوان اداره می شود، خاطرنشان کرد: این امر باعث شده، بومیان جزیره هنگام بتوانند از محل ورود گردشگران به جزیره درآمد خوبی کسب کنند.
وی یادآور شد: با توجه به وجود تعطیلات در هفته آینده، از هم اکنون بسیاری از گردشگران تقاضای خود را برای سفر به جزیره اعلام کرده اند و پیش بینی می شود در این ایام با حجم انبوهی از گردشگران ورودی به هنگام روبه رو باشیم.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی در خلیج فارس متذکر شد: در همین راستا برنامه ریزی ها برای ارائه بهترین خدمات به این گردشگران انجام شده است.
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام اذعان داشت: تماشای دسته ای دلفین ها یکی از مهمترین جاذبه های جزیره هنگام است که گردشگران می توانند با گشت زنی توسط قایق های تفریحی در اطراف جزیره به وفور شاهد شناکردن دلفین ها در خلیج فارس باشند.
به گفته وی، تماشای کشتی به گل نشسته در آبهای ساحلی جزیره هنگام، سواحل نقره ای، آکواریوم طبیعی و تماشای حیات وحش داخل جزیره از دیگر جاذبه های طبیعی جزیره هنگام محسوب می شود.
وی در پایان تصریح کرد: گردشگرانی که قصد سفر به هنگام را دارند می توانند از طریق جزیره قشم و اسکله کندالو به جزیره هنگام سفر کنند.
برچسب ها: قشم جزیره هنگام
ارسال نظرات
آخرین اخبار