۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

گسترش تعامل بندر خرمشهر با دانشگاه چمران

معاون طرح و توسعه بندرخرمشهر از برگزاری نشست مشترک علمی صنعتی میان این اداره کل و دانشگاه شهید چمران خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۸۴۴۲
گسترش تعامل بندر خرمشهر با دانشگاه چمران
به گزارش مانا سعید پویان راد اظهار کرد: در این نشست که در پی هماهنگی و انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی میان این اداره کل و دانشگاه شهید چمران برگزار شد، معاونان و کارشناسان دو حوزه فنی و مهندسی و طرح توسعه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 
وی هدف از برگزاری این جلسه را ارتباط با مراکز علمی پژوهشی، بستر سازی جهت ارتباط مستمر دانشگاه و صنعت در خصوص آگاه سازی متخصصان دانشگاهی نسبت به نیازهای مطالعاتی تخصصی بندر خرمشهر عنوان کرد.
معاون طرح و توسعه بندرخرمشهر در ادامه افزود: کارشناسان معاونت فنی، نیازهای مطالعاتی بندر خرمشهر را در حوزه فنی و مهندسی به طور فشرده حول محورهایی از قبیل بهره برداری بهینه از آبراه اروند و ساماندهی پیش نیازهای مطالعاتی، چالش های تصفیه آب و فاضلاب و آبیاری فضای سبز بندرخرمشهر و مطالعات مقدماتی درخصوص بهره برداری از اراضی 765 هکتاری پشتیبانی ارائه کردند.
پویان راد خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه از سوی دو طرف ابراز امیدواری شد: با گسترش تعاملات و تقویت همکاری ها، جریان ارتباطات علمی پژوهشی بندرخرمشهر و دانشگاه شهید چمران در راستای نیل به اهدف توسعه ملی و منطقه ای، به طور روز افزون کاربردی و پربارتر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار