۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

مدیرکل بندرخرمشهر خادم نمونه شد

در سومین همایش تجلیل از صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات منطقه آزاد اروند، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر برای سومین سال پیاپی بعنوان خادم نمونه صادرات انتخاب شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۸۴۱۷
مدیرکل بندرخرمشهر خادم نمونه شدبه گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، این همایش به مناسبت روز ملی صادرات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد.
در این همایش فعالان اقتصادی و خادمان صادراتی منطقه آزاد اروند مورد تقدیر قرار گرفتند.
در متن تقدیر از مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر که به امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رسیده چنین آمده است:رشد و توسعه صادرات در ایران سرافراز، مدیون تلاش گسترده مدیران و تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی است که با هم افزایی دانش و تخصص گرانبهای خود را برای اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.
اسماعیل زمانی در ادامه متن این تقدیرنامه ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش مهندس عادل دریس مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و نقش آفرینی در جهت حمایت از فعالان این عرصه، انتخاب وی را به عنوان خادم نمونه صادرات سال 1394 تبریک گفته است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در راستای ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از حداکثر توان تجارب و امکانات موجود، در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور عزیزمان ایران همواره موفق و سربلند باشند.
بندر خرمشهر در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند واقع شده است.
برچسب ها: خرمشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار