۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی :

زیرساخت‌های بندری بوشهر افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای افزایش توانمندی بندری بوشهر طرح‌های مختلف بندری در بوشهر اجرا که با تکمیل آنها زیرساخت‌های بندری بوشهر افزایش می‌یابد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۲۸۵
زیرساخت‌های بندری بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد سعید نژاد در مراسم افتتاح طرح‌های بندری در بوشهر به افتتاح طرح‌های بندری در این بندر و خارگ اشاره کرد و اظهار داشت: برج کنترل ترافیک دریایی خارگ دارای 54 متر ارتفاع است که با سرمایه گذاری 113 میلیارد ریالی راه‌اندازی شده است.
سعید ‎نژاد با اشاره به راه‌اندازی دو دستگاه جرثقیل آر تی جی دروازه‎ای دربندر بوشهر گفت: این دو دستگاه جرثقیل توانایی جابچایی 400 تن کانتینر دارد که با سرمایه‌گذاری 124 میلیارد ریال راه‌اندازی شد.
وی آب اندازی شناور جست و جو و نجات دریایی در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شناور با قابلیت اطفاء حریق است که با افتتاح آن تعداد شناورهای مرکزهای امداد و نجات دریایی استان بوشهر به چهار مرکز افزایش یافت.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به بازسازی اسکله های بندر بوشهر بیان کرد: بخشی از اسکله های بندر بوشهر پس از بازسازی امروز به بهره برداری رسید و این در حالی است که روند بازسازی تمامی اسکله های بندر بوشهر ادامه خواهد یافت.
سعید نژاد با اشاره به ظرفیت بالای بندر بوشهر در حمل و نقل کانتینر گفت: بندر بوشهر از لحاظ حمل و نقل کانتینری دومین بندر بزرگ کشور است.
وی افزود: طرح های توسعه ای زیادی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشور برای بنادر استان بوشهر پیش بینی شده که با بهره برداری از آنها ظرفیت فعالیت و اشتغال فراوانی در این استان ایجاد خواهد شد.
سعید نژاد با اشاره به طرح های توسعه ای بندر بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر در چند سال آینده به شبکه راه آهن کشور وصل می شود، طرح های توسعه ای بندر بوشهر می تواند ظرفیت اشتغال فراوانی بویژه در حوزه فعالیت دریایی فراهم آورد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران ظرفیت صنایع دریایی ایران را بالا دانست و گفت: صنایع دریایی کشور از ظرفیت و توان بالایی برای تامین تجهیزات مورد نیاز بنادر داخلی برخوردار است.
سعید نژاد افزود: صنایع دریایی کشور با حمایت اداری و تسهیلاتی لازم می تواند بخش زیادی از تجهیزات مورد نیاز بنادر کشور را فراهم کند.

برچسب ها: سعید نژاد بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار