۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
برای نخستین بار انجام شد؛

برگزاری آزمون ملوانی موتورخانه کشتی‌ها در بندرعباس

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری آزمون ملوانی موتورخانه کشتی های با قدرت رانش بالای 750 کیلووات در سفرهای نامحدود برای نخستین بار در بندرعباس خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۸۲۶۹
برگزاری آزمون ملوانی موتورخانه کشتی‌ها در بندرعباسبه گزارش مانا، مهدی نوفرستی در این خصوص اظهار کرد: این آزمون در راستای برگزاری آزمون های دریانوردی برای تمامی سمت ها از جمله سفرهای نامحدود در استان اجرایی شد.
وی تکریم ارباب رجوع و تسهیل در حضور متقاضیان در آزمون های دریانوردی، کاهش تردد آنان به تهران و کاهش هزینه های فعالان حرفه های دریایی را از اهداف برگزاری این آزمون در بندرعباس عنوان کرد.
به گفته نوفرستی، آزمون ملوانی موتورخانه کشتی های با قدرت رانش بالای 750 کیلووات در سفرهای نامحدود طی دو روز با حضور 37 نفر از داوطلبان حرفه دریانوردی در بندرعباس برگزار شد.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: هم اکنون تمامی آزمون های مربوط به شناورهای با ظرفیت ناخالص کمتر از 500 و قدرت موتور کمتر از سه هزار کیلووات سفرهای نزدیک به ساحل در استان هرمزگان برگزار می شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از تقویم برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون های دریانوردی به سایت بندر شهید رجایی به نشانی www.shahidrajaeeport.pmo.ir مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، داوطلبان حرفه دریانوردی پیش از این برای شرکت در آزمون یاد شده به تهران مراجعه می کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار