۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

سهم 35 درصدی کشتیرانی دریای خزر از منطقه

مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر گفت: علیرغم رکود بازار کشتیرانی دریای خزر توانست با شفافیت در عملکرد و ایجاد اعتماد در میان تجار 35 درصد بازار حوزه حمل و نقل دریای خزر را در اختیار داشته باشد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۰۱۰
سهم 35 درصدی کشتیرانی دریای خزر از منطقه
مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه کشتیرانی دریای خزر در سال مالی منتهی به اسفند ماه سود هر سهم را 540 ریال پیش بینی کرده بود گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری از مجموع 279 میلیارد ریال سود عملیاتی، تنها 35 میلیارد ریال به ازای سود خالص هر سهم در سطح 108 ریال محقق شده است.
علی اکبر غنجی افزود: این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوست که در 6 ماهه نخست سال جاری رکود بسیاری را در منطقه دریای خزر شاهد بودیم.
وی سه برابر شدن قیمت سوخت، کاهش برابری نرخ تسهیل ارز در کشورهای حوزه دریای خزر، سقوط قیمت نفت ، کاهش ارزش واردات فولادی، کاهش عمق آب کانال ولگا و کاهش ظرفیت کشتی ها را از مهمترین عوامل بحران زا ذکر کرد.
وی گفت: علیرغم این موارد شرکت کشتیرانی دریای خزر توانسته با شفافیت در عملکرد و ایجاد اعتماد در میان تجار 35 درصد بازار را در اختیار داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که در6 ماهه دوم سال به دلیل افزایش تجارت غلات و واردات آن، افزایش کرایه های حمل، همچنین ایجاد بازارهای جدید درحوزه ترانزیت، حمل و نقل ترکیبی و همچنین حمل سوخت به رقم 540 ریالی که به سهامداران قول داده بودیم برسیم.
برچسب ها: خزر بورس
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ضرابی Iran, Islamic Republic of ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
0
0
بسمه تعالی
با تشکر از فعالیت های مدیریت محترم شرکت کشتیرانی دریای خزر و همکاران معزز ایشان که با ارائه مستمر گزارش فعالیت هایشان ، همکاران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را از عملکرد آن شرکت مطلع می نمایند.
پیشنهاد می شود جهت تبیین هرچه بیشتر فعالیت ها مراتب به صورت جداول مقایسه ای ، از قبیل شرکت های کشتیرانی فعال در دریای خزر / تعداد شناورهای تحت مالکیت یا اجاره هر شرکت / در صورت امکان میزان بار محورهای فعال و ..... در گزارشات منظور گردد.
با دعا برای توفیقات روزافزون شرکت های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بازگشت هرچه سریعتر برند کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه واقعی و شایسته نام کشور عزیزمان در عرصه جهانی.
و من ا... التوفیق
آخرین اخبار