۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

مشارکت بخش خصوصی در پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از تأکیدات مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر حضور پر رنگتر بخش خصوصی در ساخت پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر خبر داد .
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۰۰۸
مشارکت بخش خصوصی در پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر
به گزارش مانا،  منوچهر تاتینا امروز در جلسه شورای اداری اداره کل با اعلام این مطلب افزود : مدیر عامل و اعضاء هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی طی بازدیدی از بندر نوشهر، بر ضرورت مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در ساخت پروژه های عمرانی و تأسیسات زیر بنایی بندر نوشهر از جمله احداث موج شکن،استحصال اراضی پشتیبانی از دریا و ... تأکید کرد .
وی با اشاره به بهره برداری دو انبار سرپوشیده به مساحت 21هزار متر مربع که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در هفته گذشته صورت گرفت خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه های جدید، فاز اول توسعه بندر نوشهر به پایان رسیده و ظرفیت عملیاتی بندر به طور چشمگیری افزایش یافته است .
تاتینا ابراز امیدواری کرد: فاز دوم توسعه بندر نوشهر با موافقت مسئولان ارشد سازمان و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی به تصویب برسد تا شاهد رونق بیشتر بندر و ایجاد فرصت های شغلی جدید در تنها مرکز اقتصادی منطقه باشیم .
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از رشد 18 درصدی عملکرد بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد .
تاتینا با اشاره به ضرورت احداث راه دسترسی بندر نوشهر، ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان شهری و اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، احداث راه دسترسی هرچه سریعترعملیاتی و زمینه توسعه همه جانبه بندر و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر فراهم شود .

برچسب ها: نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار