۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
استاندار هرمزگان مطرح کرد:

در حوزه تصرفات ساحلی مورد تهدید هستیم

استاندار هرمزگان گفت: متأسفانه در حوزه تصرفات ساحلی از جانب مردم و دستگاه‌های اجرایی مورد تهدید هستیم.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۷۹۰۴
در حوزه تصرفات ساحلی مورد تهدید هستیم
جاسم جادری در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس، اظهار کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه،توسعه دریا محوربرای هرمزگان تعریف شده است لذا این مسئله مسئولیت‌ها را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
استاندار هرمزگان با اشاره به برخی تهدیدات حوزه‌های دریایی در این استان، تاکید کرد: مشکلات دریایی ما متعدد است که این موارد اهمیت حفاظت از ساحل را پررنگ‌تر می‌کند.
وی با تاکید این مطلب افزود: سواحل سرمایه عمومی هستند و نباید اجازه دهیم به تصرف افرادی خاص در بیاید، زیرا متعلق به نسل‌های آینده است.
جادری با بیان اینکه در دوران گذشته سواحل ما دچار چنین مسائلی شده است، اضافه کرد: سازمان بنادر از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری تصرفات صورت گرفته است.
استاندار هرمزگان با اظهار اینکه ما در حوزه تصرفات ساحلی مورد تهدید هستیم، تصریح کرد: متأسفانه ساحل از طرف مردم، ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر اشغال می‌شود.
وی راهکار جلوگیری از این اتفاقات را مردمی و دولتی دانست و اظهار کرد: هم مردم نباید اجازه چنین تصرفاتی را دهند و هم اداره کل بنادر و دریانوردی باید در دفاع از تمامیت این سواحل اهتمام ورزد.
گفتنی است، چندی پیش ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اعلام کرد که 22 پرونده تصرفات غیر مجاز در حریم 60 متر دریا از سوی این اداره‌کل در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
برچسب ها: هرمزگان سواحل
ارسال نظرات
آخرین اخبار