۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

نجات خدمه موتور لنچ باری توسط شناور ناجی 8

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: شناور ناجی 8 این اداره کل پس از اطلاع از وضعیت نامناسب جسمی خدمه لنج باری در آبهای خلیج فارس وی را به بیمارستان عسلویه منتقل کرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۷۳۲
نجات خدمه موتور لنچ باری توسط شناور ناجی 8

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر حسین طالب نژاد با بیان اینکه امدادگران اداره کل بنادر و دریانردی استان بوشهر در شبانه روز آمادگی لازم برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان در آبهای خلیج فارس را دارند اظهار داشت: اکنون مراکز امداد و نجات دریایی خارگ، بوشهر، دیر و عسلویه با تجهیزات امداد و نجات مجهز در شبانه‌روز آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان دردریا است.
وی با اشاره به اینکه شناورهای ناجی به تجهیزات پیشرفته امداد و نجات مجهز هستند بیان کرد: این شناورهای امدادی پیشرفته در پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان بوشهر مستقر هستند و در هر شرایط جوی به یاری حادثه دیدگان در خلیج فارس می‌شتابند.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امدادگران دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با دریافت اعلام کمک و درخواست امداد دریایی و پزشکی در کوتاه‌ترین زمان به امداد رسانی می‌پردازند.
طالب‎نژاد به یاری رساندن به یک خدمه لنج باری در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری یاد شده با مرکز کنترل ترافیک دریای بندر کنگان مبنی بر نیاز پزشکی برای یکی از خدمه بدلیل درد شدید در ناحیه شکم ، بلافاصله شناور ناجی 8 به منطقه اعزام شد.
وی افزود: با رسیدن شناور ناجی 8 به محل ، فرد مصدوم برای انتقال به بیمارستان تحویل گرفته شد و در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل عوامل اورژانس شد.

برچسب ها: نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار