۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

معرفی توانمندی بومیان جزیره هنگام در نمایشگاه تهران

توانمندیهای بومیان جزیره هنگام به عنوان یکی از مهمترین روستاهای خلیج فارس در اولین نمایشگاه توانمندی های روستائیان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش گذاشته شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۷۷۰۴
معرفی توانمندی بومیان جزیره هنگام در نمایشگاه تهران
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام در گفت و گو با خبرنگار مانا اظهار داشت: توانمندی های بومیان جزیره هنگام در اولین نمایشگاه توانمندی های روستائیان با عنوان روستا کانون تولید و ارزش آفرینی به نمایش گذاشته شد.
افشین عباس نژاد هنگامی، افزود: در این نمایشگاه محصولات تولید شده توسط بومیان جزیره هنگام به عنوان یکی ازمهمترین روستاهای خلیج فارس به بازدیدکنندگان عرضه شد.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی عنوان کرد: در غرفه ای که در این نمایشگاه به جزیره هنگام اختصاص یافته، صنایع دستی دریایی تولید شده توسط بومیان روستایی به فروش رسید.
وی در ادامه یادآور شد: همچنین در غرفه هنگام، انواع غذای محلی از جمله خوراک میگو، سمبوسه، نان و سبزیجات محلی به بازدیدکنندگان ارائه شد.
عباس نژاد تاکید کرد: در غرفه جزیره هنگام، نقش حنا توسط بانوان هنرمند هنگامی برای علاقه مندان زده خواهد شد که این امر به جذابیت های غرفه هنگام افزوده است.
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام اظهار داشت: در این غرفه علاوه بر ارائه توانمندیهای بومیان روستای هنگام، جاذبه های گردشگری این روستا نیز در قالب عکس و پوستر معرفی شده است.
وی تصریح کرد: این امربسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و باعث شده با جزیره هنگام و جاذبه های گردشگری آن بیش از پیش آشنا شوند.
عباس نژاد هنگامی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه بهترین فصل گردشگری جزیره هنگام با اتمام مهرماه آغاز می شود، از هم اکنون تقاضاهای زیادی برای سفر به جزیره هنگام در این نمایشگاه داشته ایم.
به گفته وی، بسیاری از گردشگران برنامه ریزی های خود را برای سفر به این جزیره و آشنایی با چگونگی اقامت درهنگام را انجام داده اند.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره هنگام عنوان کرد: پیش بینی می کنیم با تبلیغات صورت گرفته برای معرفی هر چه بیشتر جزیره هنگام در نمایشگاه توانمندهای روستائیان، شاهد افزایش بیشتر ورود گردشگران به این جزیره در آینده نزدیک باشیم.
وی تصریح کرد: گردشگرانی که قصد سفر به هنگام را دارند می توانند از طریق جزیره قشم و اسکله کندالو به جزیره هنگام سفر کنند.
عباس نژاد هنگامی اذعان داشت: تماشای دسته ای دلفین ها یکی از مهمترین جاذبه های جزیره هنگام است که گردشگران می توانند با گشت زنی توسط قایق های تفریحی در اطراف جزیره به وفور شاهد شناکردن دلفین ها در خلیج فارس باشند.
وی یادآور شد: بومیان جزیره هنگام امکاناتی را برای سرویس دهی مناسب به گردشگران ورودی به جزیره مهیا کرده اند که از آن جمله می توان به وجود رستوران غذاهای محلی، فروشگاه صنایع دستی و اقامتگاه های محلی اشاره کرد.
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام تاکید کرد: امید می رود با حمایت بخش دولتی و افزایش بیشتر امکانات گردشگری در جزیره هنگام شاهد تحول سریع صنعت توریسم در این جزیره زیبای خلیج فارس باشیم.
14وی یادآور شد: نمایشگاه توانمندی های روستائیان کشور از تاریخ 14 تا 17 مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران بر پا شد.
وی متذکر شد: این نمایشگاه با همکاری ،سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، بیناد مسکن انقلاب اسلام، قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور، وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان آموزش فنی کشور، بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن،بانک ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و کمیته امداد امام خمینی برگزار شده است.
برچسب ها: جزیره هنگام
ارسال نظرات
آخرین اخبار