۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

استقبال بانوان برای فراگیری آموزش های دریانوردی

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فعالیت 11 مرکز آموزش فنون دریایی در این استان برای حرفه آموزی بانوان علاقمند به دریانوردی خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۶۴۸۱
استقبال بانوان برای فراگیری آموزش های دریانوردی
به گزارش مانا، مهدی نوفرستی ضمن اعلام این مطلب افزود: از سال91 تاکنون، در مجموع 32 فقره مدرک پایان دوره توسط اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی استان هرمزگان برای بانوان صادر شده است که تنها10 فقره از آن طی نیمه نخست سالجاری انجام شده است.
وی اظهار داشت: مدارک صادر شده در زمینه های قایقرانی، افسردوم شناورهای سه هزارتن، ملوانی نامحدود و کاربر موتور های دریایی بوده است.
به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هم اکنون 11 مرکز آموزش فنون دریایی در استان هرمزگان آماده ارائه خدمات به بانوان متقاضی اشتغال در بخش های مختلف حرفه دریانوردی است.
نوفرستی اعلام کرد: این اداره آمادگی دارد تا در یک بازه زمانی دو تا سه هفته ای پس از قبولی متقاضیان در امتحانات پایان دوره، گواهینامه مربوطه را صادر کند.
این مقام مسئول اضافه کرد: اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی استان هرمزگان واقع در بندر شهید باهنر در ساعات اداری آماده ارائه پاسخ به بانوان متقاضی می باشد.
وی گفت: ناوبری شناور، آشنایی با ساختار و تعادل بدنه شناور، ارتباطات مخابراتی، دوره های جانبی آتش نشانی، کمک های اولیه و فنون بقا در دریا بخشی از جمله آموزش هایی است که هم اکنون در مراکز آموزش فنون دریایی هرمزگان ارائه می شود.
نوفرستی اضافه کرد: آموزش های دریانوردی در دو مرحله دوره های عملی و نظری ارائه می شود و متقاضیان با حداقل سن 18 سال می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: بانوان فارغ التحصیل در این دوره ها می توانند برای کسب تجربه ها و مهارت های عملی در حرفه دریانوردی پس از طی کردن مراحل تخصصی در آب های کشور و منطقه در شمال و جنوب کشور فعالیت کنند.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

من Russian Federation ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
0
0
تو تهران كلاساش نيس؟؟؟
آخرین اخبار