۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدهای احتمالی

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حفظ آمادگی نیروی دریایی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی تاکید کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۶۴۵۷
آمادگی نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدهای احتمالی
به گزارش خبرنگار مانا سردار یدالله بادین در مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس هندیجان با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه و ارتش در بالاترین درجه آمادگی برای مقابله با تهدیدهای منطقه ای و فرامنطقه ای در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران برخوردارند افزود: آمادگی دفاعی نیروی دریایی ، در راستای قدرت بازدارندگی است .
وی گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش در خدمت امنیت و صلح منطقه ای است و به هیچ وجه تهدیدی علیه کشورهای منطقه نیست افزود: افزایش قدرت بازدارندگی تنها علیه قدرت هایی است که دوست ندارند مردم کشورهای منطقه در صلح و دوستی باشند.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص رصد تحرکات نیروهای بیگانه در خلیج فارس افزود:با رصد اطلاعاتی فعالیت ها و تردد ناوهای بیگانه در پهنه آبی را زیر نظر داشته و با هرگونه تحرکاتی که امنیت ما را خدشه دار کند برخورد می کنیم.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عزم این نیرو در مقابله با دزدان دریایی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع از جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای منطقه ای عمل می کنند که نمونه آن حضور مقتدرانه در تنگه باب المندب و برخورد شدید با دزدان دریایی است. 
سردار بادین افزود: کسانی که بخواهند منافع ملی ما در دریاهای آزاد به خطر بیندازند با پاسخ شدید نیروی دریایی ما روبرو خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ وقت سطح آمادگی نیروی دریایی ارتش و سپاه به این اندازه نبوده است افزود: نیروی دریایی روز به روز در حال افزایش سطح آمادگی دفاعی و به روز شدن تجهیزات است.
برچسب ها: سپاه پاسداران
ارسال نظرات
آخرین اخبار