۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

تعمیرات شناورهای خدماتی توسط متخصصان داخلی

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام تعمیرات چهار شناور خدماتی با بهره گیری از توان و دانش فنی متخصصان داخلی در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۶۴۴۶
تعمیرات شناورهای خدماتی توسط متخصصان داخلی
به گزارش مانا محمدرضا پور رجبی ضمن اعلام این خبر افزود: تعمیرات اساسی زیرآبی، سیستم واتر جت و ماشین آلات شناور ناجی 11 از جمله این پروژه هاست.
وی گفت: این تعمیرات از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با تلاش 15 نفر از متخصصان بنادر کشور طی 20 روز اجرایی می شود.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: شناور ناجی 11 پس از انجام تعمیرات در بنادر غرب هرمزگان فعالیت می کند.
پور رجبی همچنین از پایان تعمیرات اساسی شناور لایروب "ذوالفقار"در بندر شهید رجایی خبر داد و اظهار داشت: تعمیرات سند پمپ اصلی این شناور با توجه به پیچیدگی بالا برای نخستین بار در بنادر کشور انجام شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه 17 نیروی متخصص ساخت قطعات جدید را در مدت یک ماه به پایان رساندند، اضافه کرد: این شناور در حوضچه بندر شهید رجایی فعالیت خواهد کرد.
وی تعمیرات زیرآبی یدک کش رشید 2 را در مراحل پایانی اعلام کرد و ادامه داد: سند پلاست، رنگ آمیزی، تعویض ورق، تست سیستم سکان، شافت و پروانه و مخازن از جمله مراحل این تعمیرات است.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: 35 نفر در انجام این طرح مشارکت کردند و این شناور برای عملیات پهلودهی کشتی ها در بندر شهید رجایی طی نیمه نخست مهرماه آماده می شود.
وی ادامه داد: قایق راهنمابر "قیام" نیز مراحل پایانی تعمیرات زیرآبی را سپری می کند تا برای انجام خدمات دریایی در بندر شهید باهنر مستقر شود.
به گفته پور رجبی، برای اجرای این طرح ها 26 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار