۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

نقشه راه فناوری های دریایی کشور تهیه و تدوین شد

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی معاونت علمی ‎و فناوری ریاست جمهوری به منظور اولویت‌ بندی فناوری‌های مورد نیاز در حوزه دریا و دستیابی به اهداف سند توسعه دریایی کشور، به ترسیم نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور اقدام کرده است.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۶۴۰۴
نقشه راه فناوری های دریایی کشور تهیه و تدوین شد
به گزارش مانا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، نقشه راه فناوریهای دریایی کشور با همکاری همه ارگانهای دریایی، خبرگان و متخصصین دریایی در مهرماه سال 93 برنامه ریزی شده است.
بر اساس این گزارش با توجه به چارچوب کلی فرآیند تدوین که در دومین جلسه با مدیران پژوهشی سازمان های دریایی به تصویب رسید، نیازهای فناوارانه سازمانها در قالب فرم های نظرخواهی دریافت و در 9 حوزه کلی دسته بندی شدند. در نهایت با برگزاری جلسات خبرگی در حوزه های 9 گانه که با حضور متخصصین سازمانی، صنعتی و دانشگاهی برگزار شد، نسخه اولیه نقشه راه فناوری های دریایی تهیه و تدوین شده است.
لازم به ذکر است، ستاد در نظر دارد به منظور رفع کاستی ها و جمع بندی نهایی، اولویت های شناسایی شده را مورد نقد سازمان های ذیربط قرار دهد. بدین منظور پیش نویس نقشه راه فناوری های دریایی کشور جهت ارسال نظرات و پیشنهادات در اختیار سازمان ها قرار گرفت.
برچسب ها: فناوری دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار