۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
بندر نوشهر با رشد10درصدی جابجایی کالاروبرو شد

سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی در بندر نوشهر

تا پایان سال جاری پروژه هایی به ارزش 100 میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در بندر نوشهر به بهره برداری خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۶۳۹۰
سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی در بندر نوشهر
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر طی شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 10 درصدی برخوردار بوده است.
منوچهر تاتینا در ادامه افزود: این آمار حاکی از رشد قابل قبول در فعالیت های بندری، بندر نوشهر در امر تخلیه و بارگیری است.
این مقام مسئول در استان مازندران تصریح کرد: هم اکنون سرمایه گذاری به حجم 100 میلیارد تومان در بند نوشهر در حال انجام است.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران اذعان داشت: سهم بخش خصوصی از این میزان سرمایه گذاری 67 میلیارد تومان و سهم سازمان بنادر و دریانوردی بیش از 30 میلیارد تومان است.
تاتینا در ادامه گفته های خود خاطرنشان ساخت: به تازگی یک انبار به وسعت 10 هزار متر مربع و یک انبار دیگر به وسعت پنج هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اراضی پشتیبانی بندر نوشهر به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین از افتتاح یک انبار دیگر به وسعت پنج هزار متر با سرمایه گذاری بخش خصوصی تا اواخر هفته آینده خبر داد.
مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: امیدواریم تا اواخر آذر ماه شاهد افتتاح دو انبار دیگر نیز در اراضی پشتیبانی بندر نوشهر باشیم.
وی اظهار کرد: همچنین در بهمن ماه امسال نیز یک انبار دیگر به وسعت 10 هزار متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: به این ترتیب انتظار داریم تا پایان سال جاری در مجموع 21 هزار متر مربع فضای انباری جدید در اراضی پشتیبانی بندر نوشهر به بهره برداری رسد.
این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه از بهره برداری یک سیلوی غلات به ظرفیت 30 هزار تن تا پایان سال جاری در بندر نوشهر خبر داد.
تاتینا اذعان داشت: ساختمان اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز ظرف شش ماه آینده در بندر نوشهر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران، همچنین به احداث ساختمان برج کنترل بندر نوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه در دست ساخت تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی از نصب باسکول در بندر نوشهر خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می شود این پروژه تا آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول در استان مازندران گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در بندر نوشهر در سال جاری، احداث ساختمان گمرک در زیربنایی به وسعت سه هزار و 200 متر مربع بوده است.
وی عنوان کرد:عملیات ساخت این ساختمان گمرک هم اکنون به اتمام رسیده و در اختیار بخش گمرک استان قرار گرفته است.
به گفته تاتینا، ساختمان اداری بنادر و دریانوردی استان مازندران، احداث ساختمان برج کنترل بندر نوشهر، نصب باسکول بندر نوشهر و احداث ساختمان گمرک با استفاده از 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده است و مابقی پروژه های ذکر شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش 67 میلیارد تومان در حال انجام است.
برچسب ها: نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار