۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

افزایش حقوق و هزینه سفر ارزی دریانوردان

از ابتدای مرداد ماه حقوق و هزینه سفر ارزی دریانوردان افزایش یافت.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۹۰۱
افزایش حقوق و هزینه سفر ارزی دریانوردان
مدیرعامل شرکت تامین نیرو در گفتگو با خبرنگار مانا ضمن بیان این مطلب گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری حقوق ارزی و ریالی افسران ارشد 15 درصد و افسران جزء 10 درصد افزایش یافت.
کاپیتان رضا آقایی افزود: با توجه به اینکه دریافتی ماهیانه ملوانان استخدام رسمی و قرارداد مستقیم به پایه بازار جهانی نزدیکتر است به همین جهت به حقوق ریالی آنان 7 درصد اضافه شده است.
وی افزود: علاوه بر افزایش حقوق کارکنان دریایی، حق بیمه عمر و سرمایه گذاری آنان که شرکت تامین نیرو به مدت 10 سال پرداخت می کند حدودا دو برابر افزایش یافته است که بر این اساس کارکنان دریایی پس از 10 سال پرداخت بیمه حدود 800 هزار تومان مستمری مادام العمر با افزایش سالیانه 15 درصد از بیمه معلم دریافت خواهند کرد .
به گفته آقایی مابه التفاوت افزایش حقوق از شهریور ماه  جاری محاسبه می شود.
مدیرعامل شرکت تامین نیرو پرداخت هزینه سفر ارزی به دریانوردان بلافاصله پس از الحاق به کشتی، افزایش 20 درصدی هزینه سفر ارزی کارکنان شاغل بر روی تانکرهای نفتی، کاهش مدت قرارداد کاری افسران ارشد از 6 ماه به 4 ماه ،افزایش جیره غذایی از 6.5 به 7.5 دلار در روز ، افزایش میزان وام مسکن از 50 میلیون به 150 میلیون تومان و وام ضروری از 10 میلیون به 20 میلیون تومان برای کارکنان دریایی در مدت یک سال اخیر را از جمله امکانات رفاهی تخصیص یافته برشمرد.
برچسب ها: دریانورد
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ناشناس Iran (Islamic Republic of) ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
1
21
دلار برای ما ملوانان قراردادی اضافه نکردید فقط برای پیمانها اضافه حقوق امیال هم برای قراردادی اضافه نکردید
مدیر پایگاه

در پی سؤال مطرح شده از سوی یکی از همکاران دریانورد درخصوص موضوع زمان صدور احکام تطبیقی کارکنان دریایی، شرکت تأمین نیرو طی نامه‌ای توضیح ذیل را ارائه کرد.


 


«به آگاهی همکاران دریانورد می رساند: با عنایت به تصمیمات متخذه مدیریت محترم ارشد مبنی بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان دریایی شرکت‌های گروه معظم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با حضور مدیران و مشاور محترم طرح، پیاده سازی طرح مذکور و احکام تطبیق در حال پیگیری است، از این رو ضمن رعایت دقیق موارد قانونی، احکام مورد نظر اجرا و افزایش حقوق و مزایای دریانوردان محترم پرداخت می‌گردد».


 

آخرین اخبار