۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

خارج سازی ۸۵ درصد از کالا‌های متروکۀ انبار‌های بندر بوشهر

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته ۸۵ درصد از کالا‌های متروکه از انبار‌های بندر بوشهر خارج شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱

خارج سازی ۸۵ درصد از کالا‌های متروکۀ انبار‌های بندر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالسعید عباسی با اشاره به بهبود وضعیت کالا‌های متروکه در بندر بوشهر اظهار کرد: این کالا‌ها شامل خودرو، ماشین آلات سنگین، کالای عمومی و کالای کانتینری بوده که خروج آن‌ها از بندر باعث آزادسازی محوطه‌ها، انبار‌ها و در نتیجه امکان ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مشتریان شده است.
وی بیان کرد: با مطلوب شدن شرایط در بندر بوشهر، تلاش‌ها برای خروج کالا‌های متروکه و قضایی از بنادر گناوه، کنگان و دیّر نیز افزایش یافته و خروج کلیه کالا‌های متروکه سنواتی از بنادر تحت مالکیت اداره کل بنادر و دریانوردی در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.
معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا نشست‌ها و بازدید‌های متعددی با حضور مراجع قضایی استان و شهرستانها، مسئولان گمرکات استان و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام شده است.

عباسی ادامه داد: نتیجه تلاش‌های یاد شده تاکنون خروج ۸۵ درصدی کالای متروکه سنواتی از بندر بوشهر و ۵۰ درصدی کالا‌ها از بنادر گناوه، کنگان و دیّر است.  
وی عنوان کرد: تخلیه انبار‌ها و محوطه‌های بنادر از کالا‌های متروکه سنواتی همواره یکی از دغدغه‌های بنادر بوده که انتظار می‌رود این دغدغه در سال جاری به طور کامل برطرف شده و زیرساخت‌های بندری به جای اشغال توسط کالای متروکه، در خدمت توسعه تجارت دریایی قرار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار