۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای طرح لایروبی کانال دریایی بندر ریگ گفت: این طرح که با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان اجرایی شده اکنون دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
کد خبر: ۹۵۹۱۹

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مجید علی‌نازی در بازدید از بندر ریگ شهرستان گناوه با حضور مدیران معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت سال گذشته آغاز شده است.

وی بیان کرد: در پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب لایروبی انجام شده است که انتظار می‌رود این پروژه تا شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: اکنون لنج‌های سنتی بندر ریگ تنها در روز‌های محدودی از ماه امکان عبور از آبراه وتردد به بندر ریگ را دارند که با اتمام پروژه لایروبی کانال دسترسی این محدودیت برطرف خواهد شد.

علی‌نازی ادامه داد: اجرای طرح توسعه بندر ریگ به عنوان یکی از نیاز‌های این بندر در سه بازه زمانی پنج ساله اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: از جمله پروژه‌های شاخص طرح توسعه جامع بندر ریگ می‌توان به احداث اسکله ۸۰ متری، بازوی موج شکن، انبار و تأمین اراضی پشتیبان اشاره کرد.

علی نازی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نگاه ویژه‌ای به بنادر استان بوشهر معطوف کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار