۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

سرعت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی حامل گندم در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از سرعت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی حامل گندم در بندر بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون از کشتی ۲۷ هزار تنی بیش از ۹ هزار تن گندم وارداتی در بندر بوشهر تخلیه شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۴

سرعت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی حامل گندم در بندر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکسبی نسب در بازدید علی باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از روند تخلیه کشتی حامل ۲۷ هزار تنی گندم در بوشهر، عنوان کرد: تاکنون ۹ هزار و ۱۴۰ تن  گندم از محموله ۲۷ هزارتنی در بندر بوشهر تخلیه شده است و مابقی آن نیز که در حدود ۱۷ هزار تن  دیگر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخلیه خواهد شد.  

وی بیان کرد: در این فرایند ۳۷۱ دستگاه کامیون همراه با آماده سازی زیرساخت‌های لازم در تخلیه این محموله ۲۷ هزار تنی گندم در بوشهر مشارکت خواهند داشت.  

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر اکنون از ظرفیت پذیرش کشتی‌های ۳۰ هزار تنی برخوردار است که به تناسب این ظرفیت خدمات دهی لازم به تجار و بازرگانان ارائه می‌شود.  

شکیبی نسب ادامه داد: ورود کشتی ۳۰ هزار تنی گندم نیز بدون تردید نویدبخش ورود تجهیزات و امکانات جدید به بندر بوشهر در راستای تخلیه کالا‌های فله است.  

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص تخلیه کالا‌های اساسی تجهیزات مناسب و مطلوب به بندر بوشهر اختصاص می‌یابد تا این بندر با توان و بهره‌وری بیشتر کشتی‌ها را تخلیه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار