۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

فعال سازی بنادر استان بوشهر در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آماده نقش آفرینی بیشتر بندر بوشهر در عرصه تجارت دریایی کشور گفت: فعال سازی تمامی بنادر استان در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.
کد خبر: ۹۵۸۸۵

فعال سازی بنادر استان بوشهر در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب از رونق تجارت دریایی در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حمایت های سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین با ایجاد زیر ساخت های لازم در سالهای گذشته و سبقه بندر بوشهر در تاریخ تجارت دریایی، امروز و با ورود مجدد کشتی حامل گندم که پس از گذشت 27 سال مجدد دراین بندر پهلو گرفته است نوید آن می‌رود که بندر بوشهر بیش از هر زمانی آماده نقش آفرینی در عرصه تجارت دریایی کشور باشد.

وی افزود: تمامی بنادر استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب آماده نقش آفرینی در عرصه صادرات و واردات هستند، که با هدف توسعه این ظرفیت‌ها، پروژه‌های متعددی از شمال تا جنوب استان انجام شده و پروژه‌هایی نیز در دست اقدام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: فعال سازی بنادر استان بوشهر در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که در این زمینه برنامه ریزی مدونی نیز صورت گرفته است.

شکیبی نسب خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح توسعه جامع در بنادر استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفته که نخستین آن سال گذشته در بندر گناوه کلید خورد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در بنادر جنوبی استان نیز توسعه موج شکن کنگان و احداث چهار پست اسکله رمپ به عنوان پروژه‌های شاخص با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

شکیبی نسب یادآور شد: چشم انداز تمامی پروژه‌های عملیاتی شده، رونق اقتصادی استان و افزایش فرصت‌های شغلی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار