۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

نیروی دریایی سپاه کاملاً مسلط بر خلیج‌فارس است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خلیج فارس در امنیت کامل قرار دارد گفت: نیروی دریایی سپاه در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی خلیج فارس تسلط کامل دارد و تمام تحرکات دشمنان را کنترل و رصد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۸۲

نیروی دریایی سپاه کاملاً مسلط بر خلیج‌فارس است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار علیرضا تنگسیری در یادواره دو شهید گمنام و ۱۰ شهید بخش دلوار تنگستان با اشاره به افزایش روز افزون توانمندی نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: روز به روز تجهیزات مهم پیشرفته نظامی به امکانات نیرو‌های مسلح اضافه می‌شود که ساخته دست جوانان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: این تجهیزات در وزارت دفاع و پشتیبانی و نیرو‌های مسلح، تحت فرمان و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا توسط جوانان ایران اسلامی طراحی، ساخته و وارد نیرو‌های مسلح می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در طراحی و ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته در نیرو‌های دریایی و زمینی سپاه و ارتش و هوا فضا کار‌های بزرگی صورت گرفته است اضافه کرد: با این تجهیزات و نیرو‌های توانمند، روز به روز آمادگی‌ها در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.

تنگسیری به وضعیت خلیج فارس پرداخت و تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس از آمادگی کامل و بالایی برخوردار است، دشمن از زمان ورود به این آب‌راه رصد و مأموریت آن‌ها تا زمان خارج شدن از خلیج فارس کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد شناور‌های دشمن در خلیج فارس همواره تحت نظر و رصد شبانه‌روزی قرار دارد گفت: نیروی دریایی سپاه کاملاً مسلط بر خلیج‌فارس است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه امنیت خلیج‌فارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ارزیابی ما در زمینه امنیت خلیج‌فارس مثبت و این آبراه استراتژیک در امنیت کامل قرار دارد.

تنگسیری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی خلیج فارس تسلط کامل دارد افزود: تمام تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس همواره کنترل و رصد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار