۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

اجرای طرح توسعه بنادر ریگ و دیلم در آستانه برگزاری مناقصه است

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای طرح توسعه بنادر ریگ و دیلم در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۹

اجرای طرح توسعه بنادر ریگ و دیلم در آستانه برگزاری مناقصه است


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالکریم جمیری با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌های بندری تلاش‌ها ثمربخش بوده است اظهار داشت: مطالعه توسعه بندری در گناوه، دیلم و ریگ در شمال استان بوشهر در دولت قبل آغاز شد و در این دولت شتاب گرفت.
وی افزود: در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر طرح توسعه بندر گناوه کلنگ‌زنی شد و اجرای طرح توسعه بنادر ریگ و دیلم در آستانه برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش عمق کانال ورودی بندر بوشهر باید عملیاتی شود، پسکرانه شکل بگیرد و راه خروجی دوم که تلاش‌هایی از جانب استاندار بوشهر در حال انجام است به اتمام برسد تا به‌گونه‌ای ظرفیت‌ها را برای حضور سرمایه‌گذار آماده شود.
عبدالکریم جمیری با اشاره به ضرورت توسعه بندر بوشهر تصریح کرد: این اقدامات باید صورت گیرد تا عنوان بندر آزاد فقط برای مردم بوشهر تورم‌زا نباشد بلکه بندری داشته باشیم که تولید در آن شکل بگیرد، اشتغال‌زایی، محصول تولیدی صادر و در نتیجه ارز به کشور وارد شود تا بتوانیم استعدادها را شکوفا شده ببینیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار