۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان از کارگران،گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار شد؛

تجلیل و قدردانی از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان، از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌ عنوان کارفرمای برتر و شرکت نمونه در حوزه‌های ایمنی، مسئولیت اجتماعی تجلیل شد و رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت سینا تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶

تجلیل و قدردانی از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا
تجلیل و قدردانی از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

 

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی ناحیه جنوب شرق شرکت سینا، به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، سی و چهارمین جشنواره استان هرمزگان امسال با حضور «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، «مجتبی معین وزیری»، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و کشور در سالن همایش‌های پالایش گاز بندرعباس برگزار شد.
در این جشنواره از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به پاس همکاری در انجام مسولیت های اجتماعی و توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی و صیانت از نیروی انسانی به عنوان شرکت برتر در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای از سوی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد. متن لوح تقدیر اهدایی به شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که به امضای آقای «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان رسیده است به شرح ذیل است:  عرصه کار و فعالیت محلی است برای حضور همه تلاشگرانی که اندیشه جهاد و خدمت انقلابی آذین بخش قاموس فکری انهاست و در این میدان حضور متعهدانه مدیرانی لایق همواره نوید بخش اعتلای جامعه ای است که دستيابي به آرمان‌های خویش را در پرتو نقش آفرینی آنان در عرصه های مختلف تلاش و مجاهدت جستجو می کنند‌. به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای و هفته کارگر و به پاس همکاری ارزشمند جنابعالی در انجام مسؤلیت های اجتماعی و برنامه های این اداره کل در توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی و صیانت از نیروی انسانی از مساعی جنابعالی در ارزش گذاری به جایگاه کار و تولید و مولفه های وابسته به آن صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 جشنواره امتنان در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره‌وری نیروی خلاق و نوآور، هرسال در هفته کار و کارگر باهدف تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه هدف، به‌منظور شناسایی و الگوسازی کارگران نمونه و تبیین ابعاد فرهنگی حوزه کارگری و همچنین شرکت‌های منتخب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ایمنی، ورزشی و ... برگزار می‌شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار