۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
معاون وزیر نفت:

وزارت نفت ۲۵۰ میلیارد تومان به جزیره خارگ اختصاص داد

معاون وزیر نفت گفت: در راستای حل مشکلات جزیره خارگ از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، ۲۵۰ میلیارد تومان به این جزیره تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۵۸۲۶

وزارت نفت ۲۵۰ میلیارد تومان به جزیره خارگ اختصاص داد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محسن خجسته مهر در جمع خبرنگاران در جزیره خارگ با اشاره به توجه به رفاه و آسایش مردم و افزایش سطح رضایت‌مندی ساکنان جزیره مهم خارگ، اظهار داشت: در این راستا در زمینه افزایش رفاه، سلامت و آسایش مردم ساکن در این جزیره در کنار عملیات صادرات نفت خام از بزرگترین پایانه‌های صادراتی جهان در خارگ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای مسئولیت‌های وزارت نفت به این جزیره اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افتتاح تجهیزات پیشرفت در بیمارستان خارگ خبر داد و بیان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نسبت به محیط پیرامونی امروز یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به ارزش ۱۸ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به کارکنان نفت و مردم ساکن در خارگ در بیمارستان این جزیره استقرار یافت.

معاون وزیر نفت با اشاره به استقرار نمایندگی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جزیره خارگ خاطرنشان کرد: استقرار نمایندگی شرکت آب و فاضلاب در خارگ در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب شد و برای تحقق این مهم و اجرای پروژه‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

خجسته مهر با اشاره به حل مشکل تردد دریایی مردم جزیره خارگ در مسیر بوشهر و گناوه تصریح کرد: برای حل مشکل تردد دریایی مردم خارگ به بوشهر و گناوه و بالعکس قرارداد دو فروند شناور مسافری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت منعقد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار یاد شده برای جزیره خارگ، ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هم قبلاً مصوب شده که در این زمینه طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در خارگ در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر توسعه جزیره خارگ همسان با اجرای طرح‌های توسعه‌ای نفت در این جزیره ادامه داد: توسعه اجرایی و عملیاتی منطقه خارگ همراه و توام با توسعه مبتنی بر رفاه و آسایش مردم می‌خواهیم که مورد رضای خداوند متعال است.

معاون وزیر نفت بیان کرد: در آینده نزدیک شاهد توسعه هر چه بیشتر بخش پایانه‌های نفتی و شهری خارگ خواهیم بود و این درحالی است که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵ میلیارد تومان به بیمارستان جزیره خارگ کمک شد و در این زمینه خدمات مسئولان و کارکنان این مجموعه درمانی درخور تحسین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار