۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

نظارت زیست محیطی بر سکو‌ها و شناور‌های فراساحلی خاص تشدید شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف افزایش سطح رعایت موارد زیست محیطی و ایمنی، نظارت بر سکو‌های ثابت و متحرک و شناور‌های فراساحلی خاص در این استان تشدید شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳

نظارت زیست محیطی بر سکو‌ها و شناور‌های فراساحلی خاص تشدید شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با تاکید بر نظارت زیست محیطی در سکو‌ها و شناور‌ها اظهار داشت: در فروردین ماه جاری دو فروند شناور فراساحلی استراتژیک توسط افسران کنترل و بازرسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مورد بازرسی‌های فنی، ایمنی و زیست محیطی قرار گرفت تا با هدف نظارت و پایش مستمر در آب‌های استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: بر طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های سکو‌ها و شناور‌های فراساحلی مستقر در میادین نفتی و گازی استان با جدیت بیشتر استمرار می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با استقرار دو فروند شناور کنترل و بازرسی در بنادر خارگ و عسلویه این نظارت‌ها به نحو چشمگیری تشدید می‌شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: در این بازرسی‌ها میزان انطباق با قوانین ملی و بین المللی در زمینه ایمنی و همچنین حفظ محیط زیست دریایی و آمادگی نفرات شاغل بر روی سکو‌ها در شرایط اضطراری مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ سکوی متحرک و شناور فراساحلی استراتژیک ۵۰ سکوی ثابت در آب‌های استان بوشهر مستقر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار