۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در اقتصاد دریا محور

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غذایی تمرکز کرده ایم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.
کد خبر: ۹۵۷۹۸
سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در اقتصاد دریا محور
 
به گزارش مانا، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه بنیاد برکت امسال روی دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غذایی متمرکز شده است،‌ اظهار کرد‌: 10 تا 15 هزار میلیارد تومان در این بخش‌ ها سرمایه ‌گذاری صورت گرفته است.
محمد ترکمانه بیان کرد: زنجیره آبی، اقتصاد دریایی، آبزیان و شیلات همچنین ایجاد زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه‌ها را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.
ترکمانه بیان کرد: در این بخش باید از فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه‌های است که در آن سود آوری بسیاری وجود دارد و امسال در این حوزه برنامه ‌های خوبی را تعریف کرده ایم.
وی که در مراسم تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و شرکت داده ورزی سداد سخن می گفت، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال اتفاقات خوبی در بخش اشتغالزایی محورهای مذکور روی دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار