۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۴

سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب شد

به گزارش مانا به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری با صدور حکمی امیر رجائی را به سمت سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب کرد.

در این حکم آمده است : انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فنّاوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

امیر رجایی دانش آموخته علوم کامپیوتر و عضو هیئت علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر است. از وی تاکنون ۴۰ مقاله علمی پژوهشی و ۶۰ مقاله کنفرانسی و دو جلد ترجمه کتاب منتشر شده است. دکتر رجائی در گذشته مسئولیت معاونت دانشجویی و آموزشی و پژوهشی دانشگاه ولایت را برعهده داشته است.

زلفی گل در نامه جداگانه‌ای از خدمات منصور کیانی مقدم رئیس پیشین دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

امیر رجائی پس از دیدار و ملاقات با وزیر علوم، حکم سرپرستی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را از محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر علوم دریافت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار