۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

دی‌ پی‌ ورلد ۱۹.۵ میلیون TEU کانتینر تخلیه و بارگیری کرد

دی پی ورلد در سه ماهه اول ۲۰۲۳ میلادی، بالغ بر ۱۹.۵ میلیون TEU کانتینر را در پایانه‌های خود در سراسر جهان تخلیه و بارگیری کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴

دی‌ پی‌ ورلد ۱۹.۵ میلیون TEU کانتینر تخلیه و بارگیری کرد

به گزارش مانا، DP World در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی، ۱۹.۵ میلیون TEU  کانتینر را در سراسر پایانه‌های کانتینری خود در جهان جابه‌جا کرد که حجم ناخالص کانتینری نسبت به سال گذشته ۱.۴ درصد و نسبت به مدت زمان مشابه ۳.۷ درصد افزایش یافت.
 این رشد ناشی از عملکرد قوی در آسیا، اقیانوسیه و هند بود که تا حدی عملکرد ضعیف‌تر اروپا و آمریکا به دلیل شرایط نامطمئن اقتصادی را جبران کرد.
 جبل علی (دبی - امارات متحده عربی) در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳میلادی، بالغ بر ۳.۵ میلیون TEU عملیات داشت که ۲.۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرد.
 سلطان احمد بن سلیم، رئیس گروه و مدیر اجرایی DP World، در این رابطه می‌گوید: پرتفوی ما با رشد ۳.۷ درصدی در کارکرد کانتینری، یک بار دیگر جلوتر از بازار، شروعی دلگرم کننده برای سال داشته در حالی که تخمین زده میشد که ۶.۳ درصد کاهش یابد.
 این عملکرد بهتر همچنان نشان می‌دهد که در جای مناسبی هستیم و استراتژی ما برای ارائه راه‌حل‌های زنجیرۀ تامین یکپارچه به صاحبان کالا، باعث ایجاد ارزش برای سهامدارانمان می‌شود.
با توجه به پس زمینه ژئوپلیتیکی، تورم بالا و نوسانات ارزی، چشم‌انداز کوتاه مدت تا حدودی نامشخص است. با این حال، ما انتظار داریم که پورتفوی ما در سال ۲۰۲۳ میلادی عملکرد پایداری داشته باشد؛ چرا‌که همچنان بر ایجاد هم‌افزایی درآمد حاصل از خریدهای اخیر خود و در عین حال مدیریت هزینه‌ها و افزایش سرمایه متمرکز هستیم.
منبع:portnews.ru

ارسال نظرات
آخرین اخبار