۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

نجات ۶ سرنشین شناور باری در آب‌های بوشهر

۶ سرنشین شناور باری در آب‌های بندر دیر در جنوب استان بوشهر با تلاش بسیج دریایی شهید غلامی بردخون از غرق شدن در خلیج فارس نجات یافت.
کد خبر: ۹۵۶۱۶

نجات ۶ سرنشین شناور باری در آب‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر فرماندار بندر دیّر با اشاره به مواج شدن خلیج فارس از غرق شدن یک شناور باری در محدوده آب‌های بندر دیّر خبر داد و اظهار داشت: یک فروند شناور باری با ۶ سرنشین در آب‌های بندر دیّر در خلیج فارس غرق شد.

وی افزود: این شناور باری که از کشور امارت متحد عربی در مسیر دریایی خلیج فارس عازم بندر گناوه بود در محدوده بندر دیّر غرق شد.

فرماندار دیّر با اشاره به امدادرسانی به این شناور تصریح کرد: به محض اطلاع از این حادثه با پایش هوایی و اعزام ناجی اداره بندر دیر، عملیات جست‌وجو و نجات سرنشینان این شناور آغاز شد.

باربرز با اشاره به نجات سرنشینان شناور غرقی خاطرنشان کرد: با اعزام نیروی پایگاه بسیج دریایی شهید غلامی بردخون ۶ سرنشین این شناور نجات یافتند و با سلامت کامل به ساحل بندر بردخون شهرستان دیّر منتقل شدند.

فرماندار دیّر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی، مرزبانی، اداره بندر و نیرو‌های مردمی در شهرستان دیّر اضافه کرد: بردخون از مناطق حادثه‌خیز دریایی استان بوشهر در خلیج فارس محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار