۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف بیش از ۱۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مرزبانان در سال ۱۴۰۱ در مرز‌های دریایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۴

کشف بیش از ۱۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های مرزبانی در نوار ساحلی و مرز دریایی استان اظهار داشت: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان در نوار ساحلی و مرز دریایی استان بوشهر در سال گذشته تعداد ۲۹۴ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شد.
وی افزود: از این شناور‌ها حجم زیادی از کالای قاچاق شامل پوشاک، کفش، موبایل، لوازم خانگی، انواع لوازم یدکی خودرو، پارچه، لوازم پزشکی، موتور شناور و دیگر کالا‌ها کشف شد که ارزش محموله‌های کشف شده در سال گذشته مبلغ ۱۲۵۹ میلیارد تومان برآورد شده است.
سرهنگ شرفی تصریح کرد: در مدت یکسال گذشته تعداد ۳۷ هزار و ۱۷۴ مورد توسط مرزبانان استان گشت‌های دریایی به منظور حفظ و حراست و تأمین نظم و امنیت مرز‌ها صورت گرفته است.
 وی گفت: در این مدت مقدار ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر کشف شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید مزین شده تلاش مرزبانان برای مبارزه با قاچاق با تمام توان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار