۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
به همت شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛

قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس عملیاتی شد

قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر دریایی بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس منعقد شد و از ۲۰ فروردین با محوریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۱

قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس عملیاتی شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در مراسمی با حضور مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت پاک کرانه بنادر جنوبی، قرارداد تردد یک فروند کشتی مسافربری برای تردد دریایی در مسیر بوشهر/ جزیره خارگ امضا و عملیاتی شد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این آیین اظهار داشت: یکی از مشکلات تاریخی اهالی شریف جزیره خارگ بحث تردد دریایی است که طی سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم این جزیره در پی داشته است.

عباس غریبی افزود: یکی از مصوبات سفر محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به جزیره خارگ، در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، اختصاص دو فروند شناور در مسیر‌های خارگ / بوشهر و خارگ/ گناوه و همچنین شناور اورژانس دریایی بود که با پیگیری و اقدامات صورت گرفته قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارگ و بالعکس امضا شد و از ۲۰ فروردین ماه با محوریت مدیریت عملیات عمومی عملیاتی خواهد شد.

مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: قرارداد شناور مسیر گناوه، خارگ و بالعکس و شناور اورژانس هم در مراحل آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار است که امیدواریم در چند ماه آینده این موارد نیز عملیاتی و در اختیار مردم جزیره خارگ قرار گیرند.

عباس غریبی تاکید کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یک شرکت عملیاتی و فنی در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی دارد و تاکنون اقدامات زیادی در راستای خدمت رسانی به محیط پیرامون ارائه داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار