۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

27 نفر در نوار ساحلی بوشهر از غرق شدن نجات یافتند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در نوروز امسال از ۳۱ نفر غرق شده در نوار ساحلی استان چهار نفر از آنان در سواحل دیلم، کنگان و عسلویه جان باختند.
کد خبر: ۹۵۵۱۸

27 نفر در نوار ساحلی بوشهر از غرق شدن نجات یافتند

کمال صالح احمدی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه ۲۱ نجات دهنده و ۱۳ همیار نجات غریق در تعطیلات نوروزی در ۱۹ شناگاه استان بوشهر مستقر شدند اظهار داشت: با فعالیت ۳۴ گروه نجات دهنده و همیار نجات غریق در سواحل این استان در تعطیلات نوروزی، ۳۱ نفر غرق شدند که ۲۷ نفر از خطر مرگ نجات یافتند.

وی از فوت چهار نفر به سبب غرق شدن در دریا خبر داد و بیان کرد: تلاش‌ها برای نجات چهار نفر شامل دو زن و دو مرد مغروق بیهوش نتیجه نداشت و این افراد جان خود را از دست دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: گروه‌های نجات غریق موفق به نجات ۶ سرنشین قایق واژگون، ۶ شناگر خسته، ۹ غریق به هوش و ۶ مغروق بی‌هوش شدند و آن‌ها را به سلامت به ساحل رساندند.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث غرقی در سواحل شهرستان دیلم با ۹ حادثه ثبت شد، گفت: در ساحل دیلم ۹ نفر به‌دلیل استفاده از تیوب خودرو هنگام وزش باد از ساحل دور و در آب دریا غرق شدند که متأسفانه یک نفر از آن‌ها فوت کرد و مابقی نجات یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از غرق شدن سه نفر در گناوه خبر داد و گفت: با اقدامات به‌موقع گروه نجات غریق، هر سه فرد با سلامت به محل امن منتقل شدند.

صالح احمدی از غرق شدن دو نفر در ساحل بوشهر و نجات آن‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در ساحل تنگستان نیز ۶ نفر غرقی پس از نجات به محل امن منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه در دیر به‌سبب واژگونی یک قایق در امواج متلاطم دریا سرنشینان آن نجات یافتند ابراز کرد: در کنگان ۶ نفر به‌سبب عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند که متأسفانه یک نفر از آنان فوت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین با پیش‌بینی و پیشگیری، مراقبت، محافظت و اقدامات به‌موقع گروه‌های نجات غریق از بروز حوادث بسیاری در سواحل این استان پیشگیری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار