۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

فعالیت ۱۸ موتورلنج سنتی در طرح گردشگری دریایی بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در طرح تسهیل تردد‌های دریایی ویژه گردشگری ایام نوروز ۱۸ موتور لنج سنتی فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱

فعالیت ۱۸ موتورلنج سنتی در طرح گردشگری دریایی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پایانه مسافربری شهید حقگو بوشهر از استقبال گردشگران نورزی از سفر‌های دریایی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آمار‌های دریافتی در نوروز امسال از فعالیت‌های گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر استقبال خیلی خوبی از گردشگری دریایی شده است.

وی از فعالیت ۱۸ موتور‌لنج سنتی در طرح گردشگری دریایی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از این تعداد هفت فروند آن در بندر بوشهر فعالیت دارند.

شکیبی نسب بیان کرد: بر اساس آخرین آمار تا به امروز بیش از ۴۰۰ هزار نفر از ظرفیت گردشگری دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر استفاده کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: در بوشهر زیرساخت‌ها و تاسیسات دریایی ایجاد شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی بستر بسیار مناسبی برای فعالیت‌های گردشگری دریایی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: برای ایام نوروز امسال پایانه مسافربری شهید حقگو در مرحله تعمیرات اساسی سالن قرار دارد، ولی با این وجود در این محیط کارگاهی زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمات گردشکری دریایی به هموطنان فراهم شده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: امید است در مدت زمان اجرا طرح تسهیل تردد‌های دریایی در بنادر بوشهر، هموطنان با آرامش خاطر از گردشگری دریایی نهایت لذت را ببرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار