۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

پذیرش مسافران نوروزی در بنادر خوزستان با اصول ایمنی بالا

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از فعالیت‌های ستاد خدمات سفر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی گفت: پذیرش مسافران نوروزی به بنادر استان خوزستان با رعایت اصول ایمنی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۴۵۸
پذیرش مسافران نوروزی در بنادر خوزستان با اصول ایمنی بالا
 
به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، نادر پسنده در جریان سرکشی از فرآیند پذیرش مسافران نوروزی در مجموعه‌های بندری خوزستان اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، اصول ایمنی در این مجموعه‌ها با استاندارد‌های لازم همراه است.
وی با تأکید بر اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حادثه‌ای برای مسافران ورودی به بنادر رخ نداده است گفت: این شرایط نشان‌دهنده هوشیاری و سطح ایمنی مطلوب در بنادر استان خوزستان است.

پسنده خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی همواره در تلاش است تا در ایام نوروز فضایی پرنشاط و ایمن را برای مسافران نوروزی فراهم کند.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در جریان این بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی دراسکله‌های مجتمع بندری امام خمینی و ایستگاه جستجو و نجات دریایی مستقر در گردشگاه‌های دریایی ایمن دیدن کرد.

به گزارش مانا تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ هزار نفر از خدمات  ارائه شده در اماکن ایمن گردشگری دریایی استان خوزستان بهره‌مند شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار