۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
مدیرکل گمرک گناوه خبر داد:

صادرات ۳.۳ میلیون دلار کالا از بندر گناوه

مدیرکل گمرک گناوه از صادرات ۳.۳ میلیون دلار کالا از این گمرک در ۱۱ ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان کالا به کشور‌های قطر ، امارات، کویت و عراق صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۴

صادرات ۳.۳ میلیون دلار کالا از بندر گناوه

شکرالله ابوعلی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر گمرک گناوه را از گمرک‌های فعال استان بوشهر دانست و اظهار داشت: مبادلات تجاری یکی از فعالیت‌های مهم در بندر گناوه است.

وی از افزایش ۴۱ درصدی صادرات کالا از بندر گناوه در ۱۱ ماه امسال خبر داد و بیان کرد: میزان صادرات کالا از گمرک گناوه در ۱۱ ماه امسال معادل سه میلیون و ۳۷۸ هزار دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۴۱ درصد و وزنی ۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک گناوه از صادرات ۱۱ هزار و ۳۷۸ تن کالا شامل شیشه و آینه ساختمانی، فرش سجاده و دام زنده خبر داد و بیان کرد: این کالا‌ها به کشور‌های قطر و امارات، کویت و عراق صادر شده است.

ابوعلی درآمد ۱۱ ماهه گمرک بندر گناوه را دو هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک گناوه واردات ۱۲ هزار و ۹۵۸ تن کالای تجاری به بندر گناوه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این کالا‌های وارداتی به ارزش ۴۵ میلیون و ۵۷۸ هزار دلار شامل لوازم یدکی، باتری قلمی و نیم قلمی و لاستیک کامیون وارد بندر گناوه و ترخیص شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۴۳ فروند شناور باری از بندر گناوه به کشور‌های همسایه خلیج فارس سفر کرده‌اند و ۷۰۱ فروند شناور وارد شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار