۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
مدیرکل گمرک بوشهر خبر داد:

ارائه خدمات شبانه روزی گمرک بوشهر در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از آمادگی گمرک جهت ارائه خدمت شبانه روزی به تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی استان به ویژه صادر کنندگان در روزهای پایانی سال و و ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴

ارائه خدمات شبانه روزی گمرک بوشهر در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی در نشست با اعضای جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر اظهار کرد: تلاش گمرک برای افزایش رونق تولید و تقویت صادرات است و در همین راستا گمرک بوشهر در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمت به صادرکنندگان است.

وی ضمن تبریک به هیئت مدیره جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر بیان کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های بالایی به ویژه در بخش دریا برخوردار است و نقش گمرک و تجارت دریایی بر زندگی مردم مرزنشین این استان بر هیچکس پوشیده نیست.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، تکریم مردم و توجه به معیشت آنان را یکی از مهمترین دغدغه‌های کاری خود عنوان کرد و گفت: گمرک همواره خود را یار و یاور مردم می‌داند و سعی دارد در کنار رعایت صحیح قوانین و مقررات، معیشت مردم را نیز مدنظر داشته باشد.

سلیمانی به نقش تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی در رونق تجارت در استان اشاره کرد و افزود: گمرک بوشهر آماده ارائه خدمت به فعالین اقتصادی است، اما در مرحله نخست این بازرگانان هستند که می‌توانند زمینه حضور و جذب صاحبان کالا در بحث واردات و صادرات کالا به سمت استان را فراهم نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ایجاد تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان بوشهر فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار