۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی انجام شد:

آغاز به کار طرح تسهیل خدمات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲

آغاز به کار طرح تسهیل خدمات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲
فعالیت کمیته خدمات حمل‌ونقل دریایی و طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ با دستور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی در بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵

به گزارش مانا، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ساختمان مرجع دریایی بندر شهید رجایی، ضمن افتتاح برج مراقبت دریایی و مرکز امداد و نجات دریایی، آغاز به کار طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، وزیر راه و شهرسازی  در مراسم شروع به کار طرح تسهیل خدمات سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲،  ابراز امیدواری کرد با همت و حمیت کلیه دست‌اندرکاران حاضر در این طرح، نوروزی ایمن و خاطره‌انگیزی را در گستره آبی کشور برای هم‌وطنان عزیز خلق کنیم.
بنا بر این گزارش، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و رئیس کمیته خدمات حمل‌و‌نقل سفرهای دریایی  این استان در این مراسم اعلام‌ کرد: طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه داد که طی این مدت ۸۶ شناور مسافری و لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی این استان تردد خواهند داشت. 
به گفته حسین‌ عباس‌نژاد، از این تعداد ۳۷ شناور مسافری نیز از مرکز استان(بندرعباس به قشم، هرمز، ابوموسی و بالعکس) در قالب سه هزار و ۹۹۳ صندلی آماده مسافران نوروزی را در ۱۲ مسیر دریایی جابه‌جا می‌کنند. 
 وی با اشاره به خدمات رسانی یک‌هزار و ۸۰۰ نفر در اجرای مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفرهای دریایی در ایام نوروز، خاطر نشان کرد: طی اجرای این طرح، ۳۶ شناور مسافری استاندارد با سه هزار و ۷۰۸ صندلی از مقصد بندر حقانی (بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور) در مسیر قشم، هرمز، لارک و بالعکس مهیا و خدمات‌رسانی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار