۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

فعالیت ۲۲۰۰۰ خانه غیر مجاز در کیش

رئیس جامعه هتلداران کیش از فعالیت ۲۲ هزار خانه غیر‌مجاز و نا‌امن در جزیره کیش خبر داد و گفت: وجود این خانه‌های غیرمجاز ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کیش وارد کرده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۳

فعالیت ۲۲۰۰۰ خانه غیر مجاز و نا‌امن در کیش

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا از فعالیت ۲۲ هزار خانه غیر‌مجاز در جزیره کیش خبر داد و گفت: وجود این خانه‌های غیرمجاز ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کیش وارد کرده است.

رئیس جامعه هتلداران کیش، افزود: اداره کنندگان این خانه‌های غیرمجاز، گردشگران ورودی به جزیره را از اسکله‌ها و فرودگاه به خود جذب می‌کنند.

به گفته این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری جزیره کیش، در این خانه‌ها به گردشگران انواع خدمات غیرمجاز و غیرقانونی نیز ارائه می‌شود.

صفا در ادامه گفته‌های خود یادآور شد: ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این خانه‌های غیرمجاز به دلیل عدم نظارت هیچ ارگانی از امنیت کافی برخوردار نیستند.

وی بر ضرورت برچیده شدن هر چه سریعتر فعالیت این خانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: طی سال‌های گذشته هیچ  یک از مسئولین اقدام جدی برای جلوگیری از فعالیت خانه‌های غیرمجاز انجام نداده‌اند، هر چند برچیده شدن این خانه کار بسیار دشواری است و عزم جدی مسئولین را می‌طلبد.

صفا یادآور شد: در حال حاضر ۵۲ واحد هتل و هتل آپارتمان دارای مجوز در جزیره کیش فعال هستند که از مجموع هتل‌های مذکور، تعداد ۹ هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می‌کنند، خدمات می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار