۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند

علی زارعی در حکمی از سوی وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۸

انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزادتجاری صنعتی اروند


به گزارش خبرنگار مانا، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند با حضور حجت‌الله عبدالملکی رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سالن اداری منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در حکم سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آمده است"بنا به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رئیس جمهور، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی اروند منصوب می‌شوید. "

در بخشی دیگری از این حکم آمده است" انتظار می‌رود ضمن هماهنگی هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهد نامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله اقدام مقتضی معمول دارید.

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند حجت‌الله عبدالملکی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، فرمانداران، و امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

علی زارعی از خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیرمنطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بود و بعد از آن مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) شد.

محمدرضا اسکندری در مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند منصوب شده بود.

این‌هشتمین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند از زمان تاسیس (بهمن ۱۳۸۴) تاکنون است.
منطقه آزاد اروند شامل بخش‌هایی از آبادان، خرمشهر و جزیره مینو و بخشی از ساحل اروندرود است و از طریق این آبراه به آب‌های خلیج فارس راه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار