۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

استان بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در منطقه و کشور می‌زند

رئیس جمهور گفت: استان بوشهر در بسیاری از حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های بسیار و یکی از آن‌ها حوزه انرژی است.
کد خبر: ۹۵۲۳۹

استان بوشهر در حوزه انرژی حرف اول در منطقه و کشور می‌زند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز هنگام ورود در استان بوشهر در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌ فارس عسلویه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از مردم انقلابی و متدین استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت بسیاری برخوردار است که یکی از آنها نیروی انسانی کارآمد است  همچنین این استان در حوزه انرژی حرف اول را در منطقه و کشور می‌زند.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان بوشهر استانی است که می‌تواند در بخش‌های مختلف سرآمد باشد، گفت: این استان در اقتصاد دریا محور از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است و در بخش اقتصاد کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر به استان بوشهر به علت شرایط کرونایی توفیق دیدار مردمی فراهم نشد، خاطرنشان کرد: مدت زمان این سفر نسبت به دور اول افزایش یافته تا در خدمت مردم در مناطق مختلف باشیم.

رئیسی گفت: در مناطق کنگان و عسلویه به همت متخصصان داخلی و در سایه تلاش کارگران زحمتکش آثار اقتصادی مهم و ماندگاری برای کشور رقم خورده است.

رئیس جمهور افزود: در این سفر ضمن بررسی روند طرح‌های مختلف، مصوبات سفر نخست هم پیگیری می‌شود و مسائل و مشکلات استان در گفت‌وگو با مسئولان محلی، نمایندگان و نخبگان استان مورد کنکاش و بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار