۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

آغاز به کار خط مسافربری دریایی بندر عباس – عمان از سال ۱۴۰۲

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از راه اندازی خط مسافربری دریایی در مسیر بندر عباس – عمان از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷

آغاز به کار خط مسافربری دریایی بندر عباس – عمان از سال ۱۴۰۲
محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به قابلیت بالای سواحل استان جهت پهلوگیری کروز‌های گردشگری گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نهایت همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت راه اندازی انواع کروز در آب‌های استان را دارد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان در زمینه وجود زیرساخت‌های دریایی و بنادر مناسب در کشور پیشرو است.

به گفته وی، همچنین وجود پایانه‌های بین‌المللی استاندارد در بنادر استان نیز قابلیت استان را برای بهره گیری از راه‌اندازی خطوط کشتی‌های کروز در استان دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم در استان از انجام برنامه ریزی‌ها جهت راه‌اندازی خط مسافربری در مسیر بندر‌عباس- عمان خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در ادامه گفت: اقدامات اولیه برای راه‌اندازی این خط مسافربری دریایی در استان انجام شده است و به طور قطع از سال آینده شاهد راه‌اندازی این خط خواهیم بود.

به گفته محسنی، راه‌اندازی این خط مسافربری بین‌المللی در مسیر بندر‌عباس – عمان، نقش مهمی در تحول گردشگری دریایی منطقه خلیج فارس ایفا خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به وجود سرمایه گذاران علاقه‌مند جهت راه‌اندازی خطوط کروز دریایی در استان هرمزگان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحول صنعت گردشگری دریایی در استان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار